понеділок, 8 грудня 2014 р.

Ласкаво просимо!! 


Вітаю вас у своєму блозі

    Перед   кожним учителем   протягом всієї педагогічної діяльності стоїть питання: чому вчити і як навчати.  Рішення цього питання на різних життєвих етапах і визначає індивідуальність учителя, його професійне кредо, особисту позицію. Учитель хімії має дати не лише певний багаж знань, а виховати людину, яка вмітиме думати, бережно ставитися до природи, людського життя, тобто дати знання, які необхідні в житті.

Педагогічне кредо

 Мої учні будуть дізнаватися про нове не від мене; вони будуть відкривати це нове самостійно. Моє основне завдання –допомогти їм розкритися.                                                                                                                   М.Песталоцці     
                                                    
  Мій блог створено для вчителів хімії, учнів і всіх, хто цікавиться хімією,  мені приємно, що ви зазирнули сюди!  Хотілося, щоб інформація з сайту  допомогла Вам у роботі й навчанні, щоб кожен із Вас самостверджувався і самовдосконалювався, а  учні стали в майбутньому успішними людьми.

Немає коментарів:

Дописати коментар